Kiinteistöhuolto

Yleistä

Kiinteistöjen huollosta vastaa Kuopaksen oma väki tai yhteistyökumppanimme. Huolto hoitaa yleiset kiinteistönhoitotehtävät, kuten sähkö- ja LVI-laitteiden perushuollon, yleisten tilojen kuten saunojen ja pesuloiden siivouksen sekä ulkovalaisimien ja yhteistilojen lamppujen vaihdon. Tarvittaessa käytämme yhtiömme ulkopuolisia urakoitsijoita. Talvisin ulkoalueiden puhtaanapidosta ja liukkaudentorjunnasta vastaa ISS palvelut.

Kuopaksen 24/7 päivystyksestä huolehtii RTK-Palvelu Oy.

Vikailmoitukset

Asukkaalla on velvollisuus ilmoittaa välittömästi havaitsemistaan vioista ja puutteista, jotka eivät kuitenkaan tarvitse välitöntä huomiota. Vikailmoituksen voit täyttää OmaKuopas-asukassivuilla.

Kiireellisissä ja hätätapauksissa (vesivuoto, viemäriongelma, vaarallinen sähkövika, asunto huonossa kunnossa muutettaessa) ilmoitukset tehdään päivystysnumeroon +358 (0) 44 764 0760.

Avaimet ja oven avaus

Mikäli avain jää sisälle, haluat esittelyyn sinulle tarjottuun asuntoon (kysy tästä ensin varmistus asiakaspalvelusta) tai tarvitset avaimen asuntoosi viikonloppuna, soita Kuopas-päivystäjälle 044 7640 760. Valmistaudu todistamaan henkilöllisyytesi. Ovenavauksen voit maksaa käteisellä tai pyytää laskun. Kuopaksen avaimia ei voi itse teettää lisää.

Ovenavausmaksut 1.1.2011 alkaen:

  • ma – pe klo 07.00–15.30 35 €
  • ma – pe klo 15.30–07.00 sekä viikonloppuisin 70 € 

Asunnon esittely on ilmaista.

Mikäli avaimesi katoaa, ota yhteys Kuopaksen toimistoon tai päivystäjään. Avaimen kadotessa sarjoitamme lukot uudelleen. Uudelleensarjoitus maksaa yksiöön/soluun n. 350 €, asunnon huonelukumäärien mukaan sarjoitushinta nousee. Mikäli uudelleensarjoitus ei ole mahdollista, asennamme huoneiston oveen turvalukon ja veloitamme kustannukset asukkaalta n. 350 €.

Asunnon koneet, laitteet ja lämmitys

Lämmitysjärjestelmästä ja asunnon muista koneista ja laitteista löydät tietoa täältä: Asunnon kunnossapito.

Korjauksista ja remonteista löydät tietoa täältä: Remontit ja korjaustyöt