Tee vikailmoitus

Milloin vikailmoitus tulee tehdä?

Voit tehdä vikailmoituksen kirjautumalla OmaKuopas-asukassivuille. Vikailmoituksen tekeminen havaitusta viasta tai vauriosta on jokaisen asukkaan velvollisuus, jonka laiminlyönti voi johtaa korvausvastuuseen.

Kiireellisissä tapauksissa (vesivuodot, sähköviat, viemärin toimintahäiriöt) ilmoitukset tehdään päivystävälle huoltomiehelle +358 (0) 44 764 0760.

Mikäli sinulla on lemmikki/lemmikkejä, ilmoita siitä/niistä vikailmoituksen yhteydessä, jotta huoltomies tietää varautua asiaan. Korjauskäynnistä jätetään aina tieto asuntoosi ja siitä ilmenee onko vika saatu korjattua. Ilmoituksessa voi olla mahdollinen uusi korjausaika sekä ohjeita vian korjaamiseksi ja ehkäisemiseksi tulevaisuudessa.

Ilmoita, kun:

  • Asunnossasi on liian kuuma tai kylmä
  • Ovet ja ikkunat eivät sulkeudu kunnolla
  • Huomaat puutteita ilmastoinnissa
  • Ikkunat huurtuvat tai jäätyvät
  • Jokin laite on rikki
  • Asunnossa on sinne kuulumattomia hajuja
  • Olet hiemankaan epävarma jonkin asian/laitteen toiminnan suhteen

Jos sinulla on Internet-yhteyteen liittyviä ongelmia, ota suoraan yhteyttä DNA Oy:n vikailmoituspalveluun täältä: https://www.dna.fi/yhteystiedot. DNA:n myymälä sijaitsee kauppakeskus Aapelissa, osoitteessa Kauppakatu 28.

Mikäli et voi tunnistautua sähköisesti esim. nettipankkitunnuksilla, voit käydä tunnistautumassa toimistollamme henkilöllisyystodistuksella.

Kirjaudu OmaKuopas-asukassivuille

Linkki OmaKuopas-asukassivuille aukeaa uuteen ikkunaan